Seydişehir Belediyesi bağlı Ak Masa Birimi vatandaşların talep, şikayet ve önerilerini dinleyerek çözüme ulaştırma konusunda yoğun bir çaba sarf ediyor.
Seydişehir Belediyesi bünyesinde oluşturulan Ak Masa ve whatsapp ihbar hattına bir yılda toplamda 1000 adet talep ve istek başvurusu yapıldı.
Başkan Tutal, yapılan başvuruların 842’sinin Whatsapp ihbar hattına mesaj yoluyla, diğer 158 isteğin ise AK Masa hizmet noktasına bireysel olarak yapıldığını kaydetti.
Whatsapp ihbar hattına gelen istek ve taleplerin bekletilmeden anında geri dönüşün yapıldığını kaydeden Başkan Tutal, “hemşehrilerimiz 842 adet başvuruyu whatsapp ihbar hattı üzerinden yaparken, 158’ini de AK Masa Hizmet Noktamızda yüz yüze yapmıştır. Yapılan başvuruların 572 tamamlanmış, 35’i program dahilinde yapılması planlanmış, 71’i ilgili birimlere yönlendirilerek değerlendirilmeye alınmış, 78’i ise ilgili kurumlara iletilmiştir. Gelen taleplerin 7’sinde ise süreç devam etmektedir” ifadelerini kullandı.
Ak Masa Hizmet Noktası ve Whatsapp ihbar hattına gelen birçok istek ve talep olduğunu kaydeden Belediye Başkanı Mehmet Tutal, “Belediyemize yapılan başvuruları en kısa sürede tamamlayıp çözüme kavuşturmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Her talebi özenle dikkate alıp inceliyor, en geç 3 iş günü içerisinde de sorun ile ilgili talep sahibine geri dönüş sağlıyoruz. Bunun yanında Ak Masa Hizmet Noktasına gelen istek ve taleplerin %25’ini iş talebi oluşturuyor. Bu konuda da kurumumuz bünyesinde faaliyete geçirdiğimiz Kariyer ve İstihdam Merkezimiz aracılığıyla İŞKUR ile birlikte koordineli bir şekilde çalışmalarımızı yürütüyoruz. Ayrıca ikili işbirliğimiz sayesinde birçok sanayici ve işadamı hemşehrilerimizin ihtiyaç duyduğu personellere, Kariyer ve İstihdam Merkezimiz sayesinde aracı oluyoruz” dedi.